SKRIVET: 2009-07-29, kl 14:54:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Packa

Ska snart duscha och sen packa för imorgon vid halv åtta så åker bilen mot skåne och sysslingarna!! <3 Adela var ju inte så länge sen jag träffade =P hahah men Anthony, ojojoj va länge sen de va =P hahha varje gång jag kommer dit så har min lilla syssling blivit större =P men för mig kommer han alltid vara lilla söta Anthony =)

Jag måste bara säga att (jag vet att jag tjatar om det) men min brorsa ÄR den bästa brorsan man kan ha! Jag lovar, okej alla säger väl att deras brorsa är bäst men dom har fel för min är verklgien bäst, jag vet att han alltid finns där för mig och jag älskar honom .. och jagär så otroligt glad att han är hemma igen =) okej nu åker ju jag menändå .. han kommer vara här hemma när jag kommer hem =)

Nää nog om brorsan min, sitter och snackar med Sarah på msn, och vi ska faan satsa riktigt mycket i skolan i år! Sista året fan och vi ska klara det =)

Nää nu ska jag börja fixa inför imrogon =)


mellis

vi ska fixa detta !!! GRRR! :D

<3



PUBLICERAT: 2009-07-29, 17:51:25 | URL: http://meeellis.blogg.se/
Sofie

Lätt att vi ska :D



PUBLICERAT: 2009-07-29, 18:07:00 | URL: http://soufiie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: