SKRIVET: 2018-01-14, kl 10:43:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Äntligen

Äntligen har jag börjat uppskatta att äta, iallafall mer än innan. Speciellt frukost på helger. Då kan jag äta och njuta i lugn och ro och oftst så klarar jag mig utan att må dåligt efter. Men det är också frukosten som är bästa stunden under helgen. Det är en konstig känsla. Att den bästa stunden jag har på helgerna handlar om att äta, någonting som jag länge länge ogillat väldigt mycket. Men resten av min lediga tid mår jag ofta dåligt. Mår illa, yrsel och förhöjd temp. Så jag passar på att njuta av frukosten och den stunden då jag ändå mår bra.

I övrigt känns det som att det är på rätt väg nu. Jag var hos en hudläkare häromdagen och hon trodde inte att mina utslag berodde på medicinen och det är jag så glad för! Jag fick tabletter mot utslagen och blir det inte bättre inom 2 veckor ska jag höra av mig till läkaren igen för hudprover osv. Men förhoppningsvis går det är rätt håll nu.


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: