SKRIVET: 2018-01-02, kl 20:25:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snabb tid för utslagen

Tog mod till mig att ringa sjukhuset idag. Tyvärr har min läkare semester fram till slutet av Januari, sjukt otur. Men som tur är kontaktade sköterskan jag pratade med dagvården där man har en jourläkare. Han tyckte att jag skulle komma in på en akuttid för att ta lite prover osv för att se så jag inte reagerar med att bilda antikroppar mot medicinen osv. Så imorgon 14.30 har jag en tid där. Är sjukt nervös, som alltid när jag ska till Ersta. Men det kommer nog gå bra. Ska iallafall bli skönt att kolla upp utslagen.

Annars har idag varit värdelös. Ont i magen och lederna och bara allmänt deppig. Såna här dagar är jobbiga. Orkar inget. Har ingen lust till nått. Vill helst bara ligga i sängen och gråta. Men konstigt nog har jag inte lyckats gråta alls idag. Trots att det är de ända jag velat. Jag orkade iallafall ta en sväng till Nacka forum. Det var hemskt! Men kändes ändå skönt att varit utanför dörren, iaf för en stund.

Nu ska jag nog försöka sova. Vill att den här deppdagen ska ta slut. Så jag kan vakna upp imorgon till en ny fräsch start! Imorgon ska bli en bättre dag!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: