SKRIVET: 2009-04-17, kl 16:59:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

ojdåå

Hejsan hejsan!
Idag har jag inte gjort så mkt, min kudde som jag sover med är sjukt dålig så imorse när jag vaknade hade jag en sådan jävla huvudvärk som gick från nacken och upp i huvudet och bara dunkade. Det gjorde sjukt ont så jag tog en tablett och hoppas att de skulle bli bättre, gick och la mig igen med hopp om att vakna en timme senare helt frisk =)
Men så blev det inte, jag vaknade kvart i nio och kände smärtan som dock hade blivit lite bättre, kom på att bussen går nio från mig så jag skyndande mig att bli klar och sprang till bussen (överdrev liite där kanske, kan ju inte springa pga mitt knä) hann med den som tur va!!
Kom till skolan halv tio och då skulle vi på film, satt i en datasal som va varm och äklig, inte bra för huvudet ska jag säga er. Men men jag överlevde lektionen och sen blev det lunch..som inte alls va så farlig om jag bara hade kunnat äta den?!?! Nää nää ingen mat till mig inte, det är ju så att i vår skola har dom två olika maträtter att välja på och när den ena inte har laktos i sig så har dom oftast ingen annan alternativ laktosfri utan då ska man äta den dära mindre goda och idag var det fisk som inte alls såg fräsch ut. Så jag orkade inte pressa i mig det.
Kände hur nacken och huvudet gjorde ont så jag åkte hem innan idrotten, läraren tyckte det var helt ok så nu ska jag göra hälsotestet på tisdag morgon på föreningstimmen.
Kom hem och la mig på spikmattan, jäkligt skönt för min stenhårda nacke, lyckades till och med somna riktigt djupt och någon gång under den tiden hade jag råkat stänga av min mobil och jag hörde självklart inte när hemtelefonen ringde.
Det va ju så att jag skicka sms till mamma i morse för jag hade så ont så jag visste inte vad jag skulle göra, och när mamma då såg mitt sms vid halv fyra kankse (?) så skulle hon ringa och kolla hur de va med lilla mig. Men jag hörde ju självklart inte och hon blev genast orolig min lilla mamma<3
Stackarn, så hon ringde till Frida (lite synd om henne också =P) och fråga om jag hade varit i skolan osv och jaa det hade jag ju varit ett tag iaf, så mamma blev lite lugn och fortsatte ringa. Och efter ett tag vaknade jag upp ur min sömn och märkte att mobilen va av. Genast när jag slog på den så hade jag sms från mamma där det stod "ring mig" stackarn va  riktigt orolig <3<3 ska inte hända igen!!

Nää nu ska jag till mormor där vi ska äta middag =)


Helen

hihihi kan ju inte rå för att jag är så orolig av mig...vilken fin sida du har gjort.... kram kram


Sofie

haha nää du kan ju inte rå för det :p

men det är bra att du är orolig :) för det visar hur mkt du bryr dig<3



PUBLICERAT: 2009-04-18, 23:01:26 | URL: http://soufiie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: