SKRIVET: 2008-10-28, kl 15:06:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

en rolig träning

hahaha,  höjdpunkten igår måste ändå vara när en tjej på Rox basketträning ramlade ca 5 gånger under träningen .. hahahah och  ingen putta eller ngt så att hon ramla, utan hon bara ramlade av sig själv när hon gick runt i hallen HAHAHAHHAHA Manuel och jag typ dog av garv när vi satt och kolla på, hahaha det gjorde rox med samt en annan tjej på hennes träning

  • först snubblade hon på bandysarjen
  • sen ramlade hon platt på magen framför lilla Roxi som dog av skratt
  • efter en stund snubblade hon när dem skulle strescha
  • sen ramla hon när hon gick förbi deras coach
  • och sen sist men inte minst ramlade hon framför hennes mamma

och alla gånger så var det rakt framåt platt som en pankaka med ansiktet före HAHAHAHA Asså snacka om dåliga reflekser och att verkligen itne veta att man ska ta emot sig med händerna hhahah ...

jaa igår var jag som sagt med Roxii , =) det var roligt det .. och sedan sov jag hos henne, vi gjorde en massa roligt .. gick runt i forum, va på roxis basket träning (HAHAHA) .. vi titta på tv, satt vid datan, och skratta, skratta mycket hahahah och sen så gjorde vi massa annat, men jag orkar inte skriva =P .. nu ska jag titta på tv =)


adela.

går rox på basket? :o


sofie

Japp det gör hon ;)



PUBLICERAT: 2008-11-05, 22:27:18 | URL: http://soufiie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: