SKRIVET: 2008-05-01, kl 13:25:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

lyckad kväll :)

Kvällen igår blev lyckad =D
Hanni kom hit till mig vid fem sen så satt vi och vänta och vänta och vänta på julia och frida, men dem kom inte, så tillslut fick jag och hanni börja äta..men när hanni hade åkt hem så kom dem en aning försent =/ vid halv niotiden, så jag åt med dem också =P haha , Efter detta åkte vi till tyresö och där hände världens roligaste grej =D hahaha
Efter detta åkte vi och hämta upp Carro ;-D haha , jag fick typ bära henne ;-) sen efter det så tog vi tillslut bussen hem till Danne där vi stannade läänge...tog bussen som gick halv tre från tyresö hem =) En lyckad kväll alltså, jag hade jätteroligt =)

  
Två bilder från igår =)

Idag blir det bara en lugn filmkväll med vännerna =)

// Sofie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: