SKRIVET: 2008-08-14, kl 01:10:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trötter

Nu får det bli ett snabbt nattinlägg! Jag är trött som TUSAN och vill bara lägga mig ner och sova .. känner hur min hals gör förjävla ont och det dunkar i mitt huvud..har även en grov jävla hosta som river upp hela jävla halsen på mig, men jag ska inte klaga för jag är glad idag! Idag har jag faktiskt varit glad precis hela dagen .. mitt humör har varit jämn..annars har det den senaste veckan gått upp och ner som en bergochdalbana .. tänk er att sitta i en bergbana och blunda,,du vet aldrig när du åker upp eller ner , precis så är mitt humör...jag kan vara super glad och sen nästa sekund så gråter jag som jaa jag vet inte vad..och det är jobbigt, jag skulle helst bara vilja vara glad hela tiden men jag kan inte, jag tänker för mycket. Men idag har det kännts bra hela dagen , och då blir jag extra glad =)

När jag skulle åka hem från Roxanna idag till Slussen så kommer inte busshelvetet!!! HATAR Jarlabergsbussarna =O ahahhaha , men efter en kvart så fick jag ta en annan segoo buss till slussen .. och ja väl på bussen så tror ni inte jag hittar Roxiis plånbok??  GAAH , hahahhahah ... så jag och Victoria med F åkte till Rådhuset där Roxs kompis Karla bor , och så lämnade jag plånboken till henne eftersom dem två ska ses imorgon =)
Iaf efter detta så åker vi till kungsan och donken för att äta våran choklate dream , men nää den var slut hahaha så tokiga som vi är så bara går vi iväg till nästa donken , och där hade vi tur hörrni ;-D hahah vi fick dem två sista + en MASSA chokladsås bara för att hon i kassan ville tömma bunken =P hihihi , det var mumisgt men aj vad ont i magen jag fick =O När detta var uppätet och vi hade pratat en del så jaa då åkte vi hem =) kom väl hem för en timme sedan så nu har jag snackat lite med mor och far =)

Imorgon ska jag träffa gamla klasskompisarna Jenny och Gabbi ,, det ska bli kuligt =) hihi sen så på kvällen så blire kanske fotboll, hmm , fast dem planerna ser inte så ljusa ut nu eftersom min fader har brytit handen och inte orkar göra så mkt .. och jag vill inte åka hem själv därifrån .. så jag tror det blir bio ist =) hihih (a) kaanske ;-D

Jag saknar min kompis! Jag saknar HanniBanni, min lilla kalkonrumpa!! <3<3 Kom hem från den dära jäkla Gotland, du ska ju vara här med mig =D hihi
Men jag fick ett jättegölligt kort från henne idag =) med tre grisar , och så står det Sofie, Hanni, Lotten    JÄRNGÄNGET!!
Japp för vi är järngänget =D ,, men iaf så hade dem åkt moppe i regn hahah , men dem hade det roligt där borta =) och detär jag ju glad för hihi (a)

 En bild på KäreHanni     En bild på KäreRoxi
Hittade tyvärr ingen på Lotten =(

Men nu ska jag grypa ner i sängen och sova =) <3


adela (nästkusinen)

ajdå, hade han brytit handen? ;/

usch.


Sofie

ah , eller han hade brutit fingret .. så nu går han helt gipsad om sin hand =O så han kan inte göra ngt ..



PUBLICERAT: 2008-08-15, 11:07:51 | URL: http://soufiie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: