SKRIVET: 2008-08-27, kl 20:55:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

today

Tjenare !

Idag åkte jag som vanligt till skolan , och jaa det gick upp å ner som vanliget ..
ehm ,, efter skolan åkte jag till och hängde vid junibacken hahaha .. Hanni som jobbar där gav mig lite mat =) mumsmums TACK! Ehm , jaa efter det så åkte hon och jag till slussen för att möta den tredje länken i järngänget =D .. när vi var hela gänget så följde vi med Hanni när hon skulle tatuera sig! Det blev superfint! =D .. wiie .. hihi .. efter detta så gick vi till donken och åt glass =) jaa sen var det bara att åka hem =)

Gjorde jättegod fruktsallad ! =D Mums!!! hihi

Imorgon är en tidigt dag , börjar 8.15 och slutar 11.20 =) yees hihi

men nu ska jag titta på tv .. och jag orkar inte skriva mer .. hare bra så länge =)


adela.

åh, vad gjorde hon för tatuering? :)

DU MÅSTE LÄGGA UPP BILD SOFIE :D

loooove tattoooos. <3


Sofie

En trollslända :)

jag ska lägga upp bild så fort jag har en på datan ;D hihi



PUBLICERAT: 2008-08-28, 22:09:47 | URL: http://soufiie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: