SKRIVET: 2008-08-05, kl 03:12:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Regn, jag älskar regn

Att gå ute i regnet, att gå ute i spöregnt det är så underbart!! Man känner sig frii som en fågel! hihi så jävla härligt , hoppa i vattenpölar och bara skratta så underbart mycket...det var länge sedan jag skrattade så mycket, det var riktigt länge sen och det kändes så himla underbart att äntligen få skratta och ha så kul, det var underbart och jag kommer minnas den här kvällen.

Hoppa runt i pölar och gå i regn , och sjunga och bara vara! Helt underbart, varför ha paraply?? Okej visst om man ska bort eller så men annars? Varför ska man alltid bry sig så överdrivet mkt hur man ser ut? Om det regnar så jaa då är det väl självklart att man blir lite / mkt blöt och varför ska man då skämmas? Man är ju inte direkt den ända som är blöt?? Eller varför fixa sig med smink och massa grejs för att gå ner och handla ? usch vad jobbigt och hela tiden gå runt och vara orolig vad folk tkr och tänker om ens utseende.. självklart kan man fixa sig, det gör ju jag med, men jag bryr mig inte alltid, typ som affären...om jag träffar någon så är det ju ändå mig och mitt utseende som dem gillar, och de kmr ju förr eller senare få se "mitt samma jag" hahha och då kanske jag skrämmer iväg dem för att de blir värsta chocken hahhahaha , och hur ofta träffar man någon i affären och såå ?? Så jaa man kan ju fixa sig när man ska ut på ngt speciellt , fest eller middag eller ngt sånt =) stan eller såå ;-D

En underbart lyckad kväll må jag säga..tihih tanks my friends <3

Nä nu somnar jag snart så nu ska jag krypa ner i sängen och soova =D hihi om mina vänner kan sluta titta på tv snart =P hhahaha

God natt makaronikorvar <3


Hanni

Gumman du har så rätt så rätt. Man ska inte känna att man behöver sminka sig och göra sig fin om man ska gå ner till affären ... Varför kan inte bara människa få se ut som den gör?



PUBLICERAT: 2008-08-05, 16:40:49 | URL: http://formangatankar.blogg.se/
Sofie

precis , och sen så blir det ju dyrt också..sminket tar ju snabbare slut ;) haha jag ska göra en + och - lista hahaha



PUBLICERAT: 2008-08-05, 18:58:37 | URL: http://soufiie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: