SKRIVET: 2008-08-18, kl 12:39:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

..

Sholahopp !

Sitter nu i sängen och väntar på att våra bästa år ska börja .. egentligen typ hatar jag det pogrammet, usch men problemet är att den är så dålig så att man fastnar =O så irriterande hahha , nä men när jag ändå bara ligger hemma och är sjuk så kan man ju passa på och se på det dåliga pogrammet haha

Jag sitter och pratar med min storesyster på facebook =D hihi , hon är ju inte min syrra egentligen men jag kallar henne det =) ... Hon är iaf jättesnäll .. Vi måste ses snart igen! Förr när jag var mindre så träffades vi typ heela tiden ,, men nu när vi är äldre så träffas vi inte alls så ofta som vi borde =O men det är mest för att vi bor så långt i från varandra .. men någon dag så måste vi ses igen , och det snart! =D

Nej nu ska jag vila lite till , måste ju bli frisk !!


Linda (storasyster)

Vem e Hanni??

Kram på dig lillasyster!


Sofie

Hanni är en kompis till mig :)

hon är jättesnäll :D

Kram på dig storasyster ! :)



PUBLICERAT: 2008-08-18, 15:16:45 | URL: http://soufiie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: