SKRIVET: 2008-08-05, kl 15:39:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

...

Nu har lilla Hanni åkt hem så nu är vi bara två kvar hihi

Jag kan inte låta bli att vara ledsen och tänka, när jag läser alla saker som folk har skrivit då blir man bara så ledsen..man lider själv och man lider med alla. Mammor och pappor ska inte behöva gå på sitt barns begravning.

Jag kommer ihåg när vi var på Kreta för många många år sedan...du gick i väg för att röka och jag o andreas följde med och du sa till oss "Börja aldrig röka, börja absolut inte, det är så dumt och onödigt" och både jag och andreas lovade att aldrig göra det, och aldrig prova, och jag ska inte det, jag ska aldrig prova, jag ska aldirg ta ett bloss never in my life. Jag håller vad jag lovar och även om det var en sak som man kanske lovade för länge sedan och inte värsta grejen , så jag håller ändå det jag lovar, det spelar ingen roll vad !

Jag kommer ihåg för inte så länge sen, på åland du gick över gräset med en coca cola och jag o roxi fråga om du inte skulle dricka idag, och du såg så glad ut och svarade "nää det är mot mina principer att dricka varje dag" och så gick vi upp och spela vem vill bli miljonär...du var ju så glad

Eller gången när vi fiska mitt i natten på åland, du och jag pratade, och du sa att du såg fram emot Christers fest, du längtade dit..och du såg så glad ut då och sa att det var självkalrt att du skulle dit, du var ju gudbarn och jag sa "jaa det är du ju, det är jag med så vi ses på festen" och vi kom fram till att vi va "gudsystrar" ... du skrattade och var alltid glad, och nu fick du inte ens gå på din gudfaders 50 års fest =( som du såg fram emot så mycket...

Även om vi inte stod varandra nära, så saknar jag dig...du har funnits där under hela min uppväxt och även om vi inte alltid prata så mycket så har du alltid funnits där ... men inte längre och det känns så sjuk.. men jag hann i alla fall träffa dig en sista gång, jag hann få ngr sista minnen med dig på Åland.

R.I.P <3


Hanni

Älskar dig gumman <3



PUBLICERAT: 2008-08-05, 16:41:39 | URL: http://formangatankar.blogg.se/
Sofie

Älskar dig också gumman <3



PUBLICERAT: 2008-08-05, 18:58:55 | URL: http://soufiie.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: