SKRIVET: 2017-01-18, kl 11:22:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Halvårskontrollen

Att gå ner 8 kg på 5 månader plus ha ont i magen är tydligen inget bra tecken..
 
En akut koloskopi ska bokas för att se så det inte är ett nytt skov som spökar. Det är nästan så att jag hoppas det, så att man kan göra något åt saken.
 
Just nu känns allt skit. Mår illa när jag tänker på mat, mår illa efter jag ätit, får ont, blir trött. Jag vill ha ett liv där jag kan känna hunger och sug efter att äta.
 
Antingen är det ett skov eller så beror allt på att jag helt enkelt inte kan äta ordentligt. Har i alla fall bett om näringsdryck så jag får i mig något vettigt dom dagarna jag mår för illa för att äta.
 
Sen visade det sig att mina levervärden inte var så där jättebra..så nu väntar nya blodprov om nån vecka för att se om dom blivit bättre eller om man måste utreda det med..
 
 
Vet att jag alltid blir extra deppig efter dom här halvårskontrollerna men idag tog nog priset..
 
Jag orkar inte. Kan jag bara få må bra. Bara för en månad, för en vecka eller för en dag åtminstone.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: