SKRIVET: 2016-06-06, kl 21:54:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bästa på länge

Har haft ett par dåliga veckor. Ångestattackerna kommer smygande mer eller mindre flera gånger i veckan. Jag har haft så ont i lederna så jag knappt kunnat stödja mig på benet, jag har mått illa och haft sån smärta i magen så jag gråtit och den här jävla yrseln.

Allt det här har legat och gnagt som en läskig mardröm och det ända jag vill är att vakna upp och må bra.

Den här helgen vaknade jag upp och mådde bra. Visst jag hade ont, jag mådde inte alltid bra men jag har haft en sån jävla bra helg i Budapest med fina vänner. Även om min kropp ville att jag skulle lägga mig på rummet och gå i ide så ville inte JAG det. Och den här helgen hade jag bestämt mig för att min mage inte skulle få bestämma.. Sagt och gjort, jag har fått oförglömliga minnen och jag kommer leva på den här glädjen länge.. Att jag under en hel helg inte haft en ända ångestattack det är så jävla guld värt och ett bevis på hur bra jag haft det varenda minut.. TACK alla inblandade för den här resan.

Nu ska jag kämpa vidare med den här känslan i mig och fortsätta kriga och göra saker som jag mår bra av.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: