SKRIVET: 2015-05-29, kl 21:09:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny medicin

För en vecka sen hade jag återbesök hos läkaren, vi skulle prata om min trötthet och andra mediciner då misstanken är att jag från grunden varit så där sjukligt trött pga remicade. Eftersom alla andra prover såg bra ut (har blodvärde som en elitidrottare pga järnmedicinen jag fick för ett tag sen) så blev misstanken om biverkningar från remicade än mer. Så vad kom vi fram till? Jo jag kommer inte kunna leva helt medicinfri ännu eftersom risken för ett skov ökar då så jag har börjat med en mild medicin(om man ser till biverkningar) mest som förebyggande. Den är så sjukt otroligt vidrig men jag intalar mig att det bara är en vanesak.. Det som är mest jobbigt är nog dock den enkla saken att komma in i rutinen att ta medicinen varje morgon..jag har ju liksom bara fått medicin på sjukan dom senaste två åren. Men hoppet lever om att jag snart kommer må bättre än någonsin.. :) och imorgon åker jag och pappa till Göteborg för att kolla på fotboll och det ska bli så otroligt skönt att komma iväg några dagar! Hoppas bara att jag mår bra då jag senast idag mådde skit med illamående och ledvärk. Men som sagt hoppas jag får en frisk och bra helg!! Och att DIF vinner fotbollsmatchen på måndag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: