SKRIVET: 2015-05-07, kl 22:01:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bra dagar

Har haft ett par riktigt bra dagar. Känner att även om jag inte mår toppen hela tiden varje dag, jag har mina dåliga stunder med extrem trötthet MEN jag kan bortse från det och bara koncentrera mig på det bra. I tisdags kom släkten över för att fira min födelsedag en dag tidigt och jag fick massor med fina saker. Älskar er alla! Sen vaknade jag visserligen på natten samt morgonen och mådde så illa..jag kände mig typ bakis på sötsaker. Hemskt! Men illamåendet släppte tillslut och jag kunde fira min födelsedag med många grattis och ett bra humör. Avslutade sen kvällen med ett mage rumpa lår pass där passet avslutades med sång för mig. Idag då, jodå trots smärta i magen och en sån där jobbig trötthet så har solen lyckats hålla mig på gott humör. Efter jobbet blev det benpass med Jessica på sats och efter det ett armpass med Mica här i älta. Pass Nr 2 blev dock inte långvarigt då jag var tvungen att ge upp då min mage gjorde föör ont. Men jag känner mig ändå på bra humör och det är guldvärt att gå och lägga sig på kvällen och känna glädje och lycka.
En av alla underbara presenter, nya träningskläder så nu är jag helredo för vårträning!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: