SKRIVET: 2013-09-08, kl 19:17:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

I May Have Crohn`s Disease, But Crohn`s Does Not Have Me

Livet leker och jag mår bättre än på evigheter och det verkar som att dom flesta runt om kring ser att mitt leende, min glädje och min livskraft numera är helt och hållet på riktig. Jag behöver inte spela någon teater längre, jag behöver inte låtsas vara glad för numera vaknar jag med ett leende på läpparna. När tillochmed min chef kommer fram till mig och påpekar att jag ser mycket friskare ut och mycket gladare.. "snart kommer du va en sån där som är ute röjer hela tiden" haha hennes ord inte mina. Dock kommer nog aldrig det hända eftersom jag hela tiden måste balansera på en liten liten tråd, ett snedsteg och jag ramlar tillbaka några rutor MEN jag kommer i alla fall orka vara med och göra saker nu men kanske inte heeeela tiden. Är så glad över det och jag inte den ända som är glad över mina framsteg. Mammas och pappas glädje går ju verkligen inte att gå miste om :) bästa bästa!! Just nu räknar jag ner dagarna till många saker..hockeyn börjar på torsdag och imorgon ska jag och Carro hämta biljetterna..den 26 september är det derbydags och dom biljetterna ska också hämtas ut imorgon Och så räknar man ju ner dagarna till den stora dagen..Sickla loppet!! Hoppas jag kommer klara det.. vissa stunder är jag riktigt tveksam men andra känns det som att jag kommer klara det galant. Bara jag kommer runt så är jag hur nöjd som helst!


Therése

Fina fina underbara Sofie! Det stämmer att man blir glad när man känner att du mår bra! Så mycket du gått igenom detta är det du är värd! Att må bra och vara glad ! :D sickla loppet kommer nog gå super!

//tessie

Svar: Ååh fina du! Är så glad att jag haft dig genom den här tiden ♥
Sofie



PUBLICERAT: 2013-09-08, 21:47:12 | URL: http://therelf.blogg.se/
Helen söderlund

Du är bäst hjärtat 💕💕

Svar: ♥♥
Sofie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: