SKRIVET: 2013-06-24, kl 17:25:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

nervös

Ååh jag är så jävla nervös!! Har nyss hämtat ut medicinen för morgondagen, remicade..dyr jävla skit 2200 för den fast egentligen kosta de 20000 ungefär tur att man har högkostnadskort :p men ändå där rök mina sista pengar
 
Har även lämnat blodprov så det är klart till i morgon.  Men usch, förstår inte varför jag är så nervös för egentligen..är ju inte rädd för sprutor eller nått men ändå tanken att sitta tre timmar själv på sjukhuset gör mig nervös..sitta med dropp i två timmat liksom och sen en timme för övervakning..blää! Men det kommer gå bra och så länge jag mår bra så kommer jag stå ut med det mesta :) hoppas man mår bra efter så jag kan jobba!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: