SKRIVET: 2013-06-18, kl 21:29:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

jomensåatt

Nu är det dags, läkaren tror att ett nytt skov är på g så jag ska börja med ny medicin så snabbt som möjligt måste bara kolla lite grejer först med lungorna osv sen är jag redo!

Känner mig på nått sätt redo att ta det här steget, visst jag vill inget hellre än må bra men samtidigt har jag lyckats bearbeta allt som har med sjukdomen att göra så jag känner mig redo och dessutom har jag mina fina vänner som jag vet finns där och stöttar mig.
Har haft så underbara dagar senaste veckorna och det känns så jävla bra och den känslan ska jag fortsätta bära med mig varje dag som går.

Lite tråkigt och läskigt är det dock att jag måste besöka sjukhuset själv förstå gången jag får nya medicinen då mamma o mormor (som annars alltid ställer upp och stöttar och finns med är där vid varje besök)ååker iväg. Visst jag är inte rädd för sprutor eller så men änldå sitta tre timmar själv, två med dropp och en timme efter för övervakning känns inte sådär jättekul och lockande men jag överlever ;)
Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: