SKRIVET: 2013-06-06, kl 22:51:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

happy

Jag är såå glad och lyckligt just nu! Jag börjar känna mig som mig själv. Som att jag sakta men säkert får återta kontrollen över min kropp och mitt liv, något som min sjukdom har fått styra över i mer än 2 år..i. 2 jävla år har någonting som jag hatar något som jag inte för skulle önska min värsta fiende (har ingen men om jag hade haft de hade jag inte önskat denna den här skiten) något som jag avskyr så fruktansvärt fått styra mitt liv men äntligen börjar jag återfå kontrollen :) och jag är så glad att jag har kvar alla mina vännen trots att jag senaste året knappt orkat göra något, ni är guld värda <3<3


Elina

Hamnade här på din blogg!! Visste inte att du hade någon. Blir tårögd över det du skriver och allt du gått igenom. Fortsätt vara stark min fina vän! Love you/Elina

Svar: Hade ju aldrig orkat vara stark utan er min fina vän! Looove
Sofie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: