SKRIVET: 2013-01-10, kl 21:55:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

sovaa!

Äntligen ska jag få sova! Pratade med Ersta sjukhus i tisdags efter provtagningen, proverna såg bra ut :) men vi pratade även om min trötthet. Tydligen kan jag vara trött för att jag sover för mkt varje natt, eller nja inte bara därför men det kan påverka..därför ska jag prova att lägga mig vid 22-22.30 eller möjligtvis vid 23 för att se om det blir bättre, kan ju säga att just nu känns det inte som en bra idé, är tröttare än vad jag brukar vara med det är väl värt ett försök..får väl prova att se om eet hjälper, fortsättning följer ;) kan ju säga att jag bara längtar till att få sova! Har räknat ner timmarna och nu äntligen kan jag börja fixa mig för sömn :) så god natt!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: