SKRIVET: 2013-01-28, kl 22:03:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

..

Det konstiga är att det va första gången som ja varken var rädd eller nervös efter att lämnat blodprov, jag tänkte inte längre på att nått kanske var fel..jag väntade mig inget samtal. Allt hade ju varit bra så länge, medicinen fungerade ju..visst jag var trött men det onda var borta.
Jag tror att det var därför som jag blev så otroligt besviken när dom ringde och sa att proverna inte var bra, att levervärdena var för höga så jag måste sluta..jag tror att jag blev så besviken för att jag för en gångs skull sänkte garden och inte var rädd. Då hände det här och rädslan kom tillbaka. Kan inte låta bli att bli rädd igen, rädd för det onda och rädd för att inte veta vad som kommer hända. Förstår inte hur jag ska kunna orka ett skov till, även om det kanske tar flera år så vet jag ärligt talat inte hur jag ska kunna klara den smärtan igen..

Försöker intala mig de bra sakerna med att sluta med puri nethol, försöker verkligen. Om jag säger dom högt tillräckligt många gånger kanske jag tror på det själv..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: