SKRIVET: 2012-10-08, kl 07:20:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

yrsel

Den här yrseln och illamåendet gör mig galen! Det är så sjukt obehagligt när saker och ting inte står stilla, det snurrar runt och de känns som jag måste spy..så fort man blundar snurrar hela rummet ännu mer..det är sjukt jobbigt!! Hoppas de går över snart så jag kan kämpa mig igenom hela min jobbdag. Jagmåstejobba jagmåstekämpa!


Therese

Fortsätt så! är det medicin som gör dig illamående? kolla med läkaren om att få något utskrivet då. Jag äter ju primperan vid nehov och de funkar jätte bra

Svar: Vet inte varför jag mår illa faktiskt, har fått så innan också men kommer inte ihåg om de va så innan sjukdomen och medicinen också :/ vet att jag har lågt blod tryck ibland försig så kan va därför men ska kolla om de finns någon medicin för de :)
Sofie



PUBLICERAT: 2012-10-10, 20:58:28 | URL: http://dontletlifepassyouby.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: