SKRIVET: 2012-10-17, kl 19:38:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

inga mer prover!

Yes, i förra veckan ringde sjukhuset..proverna såg fortfarande bra ut och eftersom jag är uppe i maxdosen för min kropp (tror jag iaf) så behöver jag inte längre lämna prover, inte förens början av november när jag ska till läkaren..känns jävligt skönt :)

Annars har jag tröttnat på tröttheten, de är jobbigt..idag var ännu en sån dag som jag kämpar igenom med nöd o näppe ..känns inge kul..har varit så ett tag nu , tur att jag snart ska till läkaren så jag kanske får svar på varför! För trots att jag la mig åtta igår (ah jag va så förbannat trött så jag hoppade till o med över fotbollen, Sverige dessutom) så här jag kämpat för att hålla ögonen öppna :/ så nu ska jag ge upp för den här kvällen också och sova så jag orkar jobbet imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: