SKRIVET: 2012-10-01, kl 19:51:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

blodprov igen!

De där med att lämna blodprov börjar bli en fast vardagssyssla..att varje vecka lämna blodprov..man märker verkligen hur ofta man är där när personalen känner igen en och vet vem man är när man ringer haha och de är skönt, skönt att veta man dom som jobbar på stället dit du ska en gång i veckan är bra, snälla trevliga..de gör det lättare..inte så att jag ar rädd för sprutor för de är jag verkligen inte men det är jobbigt att varje vecka lämna prover speciellt anledningen till proverna och då är det skönt att träffa trevliga och roliga människor :)

Vet inte hur mkt man förstår av texten men skriver från mobilen men de viktigaste är att jag kan skriva av mig här :)


Helen

Jätte bra ju.. Hoppas du mår bättre idag. Puss älskar dig

Svar: Jadå jag mår bättre nu puss älskar dig mamma!
Sofie


Therese

men hallå :O om du skrev från mobilen nu fick du ju ett mellan rum :O hooow?

Svar: Juste jag har mellanrum, vet inte hur jag lyckades faktiskt haha!De bara blev ;p
Sofie



PUBLICERAT: 2012-10-01, 23:04:29 | URL: http://dontletlifepassyouby.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: