SKRIVET: 2012-08-26, kl 19:24:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bra dagar

Känns skönt attmedicinen fungerar på mig! Har inte mått så här bra under så här lång tid sen högstadiet, känns helt sjuk att jag kan gå flera dagar utan att känna den där otroliga smärtan som jag så länge blivit van vid. Kommer knappt ihåg hur ont i gjort, har redan förträngt det. Att gå så här lång tid..lycka! Och även om jag bara haft sjukdomen i typ ett o ett halvt år så har jag haft problem och smärta från magen sen jag gick i högstadiet. Även om jag då inte kände varje dag så hade jag under hela högstadietiden ont några dagar i veckan, i gymnasiet blev dom onda dagarna fler o fler. Och till sist i stort sett varje dag och nu äntligen har inte haft ont på hur länge som helst, vilken frihet det blir! Kunna gå ut utan att planera ätandet innan. 
 
Har även börjat med strandnypon som ska vara bra för ledvärk så det äter jag nu och hoppas de hjälper nu när jag trappar ner på kortisonen. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: