SKRIVET: 2010-09-30, kl 16:26:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vilken jäkla dag..

Jaa rubriken säger allt , dagen började med ett  världsrekord, jag försov mig nämligen, bussen skulle gå 08.04 och jag vakna 7.55, klant? svar jaa.. men snabb var jag. Stressade upp ur sängen, klädde på mig och borsta tänderna typ samtidigt och lyckades ta på mig byxorna samtidigt som skorna och 8.01 stod jag ute på busshållsplatsen och hämtade andan, tänka sig, på sex minuter gick jag från att vara en zombie i min varma gosiga säng till att stå sönderstressad på en kylig busshållsplats. Men jag hann, tur det! Väl i gullmars ser vi att tunnelbanan står still och det är smockat med folk, kul? Hatar tunnelbanan!!! Gaah, vi tog i stället 4an till skolan, dock va denna överfull då många tog denna istället för tunnelbanan, och jag fick en armbåge rakt på hakan, det gjorde hyfsat ont kan jag tala om.. såå jaa jag stressade i onödan i morse, kunde tagit de lugnt o sen sagt att nää men de va problem med gröna linjen. Jajaa shiet the same, kom i allafall 20 minuter sent men läraren visste om problemen med gröna linjen så de va lugnt =)

Sen har jag haft seminarium idag och så föreläsning, och nu sitter jag äntligen här hemma och ska plugga...wiiehooo

   
Haha Tur att vi är lättroade! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: