SKRIVET: 2010-09-29, kl 21:16:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny data

Wiie, jag har köpt en ny söt rosa liten minilaptop =) köpte den så jag lätt o smidigt ska kunna plugga o skriva arbeten på andra ställen än hemma, min gamla bärbara var ju rätt så klumpig .. dock kommer jag ju såklart ha den kvar också =) men den kommer inte användas lika mycket som denna söta sak

jahaa hänt sen sist då? jag va ju på jonas 20årsfest , kuligt men det hade vart roligare om jag inte hade behövt ha plugget i mitt huvud.. men men, i söndags pluggade jag i 15 timmar och blev klar med aretet kl 3 på natten, tack hanna för hjälpen! Tur att vi plugga tsm annars hade det aldrig gått!! Sen dess har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt, jobbat idag .. köpte datorn i går och såå, inget intressant liksom.

Va försig i stan idag med mor min, hade en trevlig dag med henne, vi åt lunch o fikade och så köpte jag kurslitteratur, dyr sådan!

Ajaa fotboll på tv nu jöö.. på tal om de, kom till nacka ip på söndag och kolla på grym fotboll, sickla alags kanske viktigaste match..och brorsan ska spela så KOM DIT OCH STÖTTA LAGET!!!!


jag just nu hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: