SKRIVET: 2010-09-03, kl 12:35:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Idioter!!

God dagens, har nyss ätit gooda vårrullar!! Mums säger jag bara

Dagen planer är att plugga nu på dagen, har närmare 100 sidor om inte mer att läsa och förstå till på tisdag och de är ju inte dirket enkla texter så jag ska sätta mig med det snart, måste försöka plugga varje dag någon timme iallafall. Har dock huvudvärk nu så ska nog lägga mig på spikmattan en halv timme först =)

Senare i kväll ska jag på middag hos mormor och morfar, morbror kommer hem också =D efter maten ska jag kolla på Sverigematchen i sickla och efter det dra mig mot Pub Ellen på Campus konradsberg med lite people, ska bli trevlans!

Juste måste säga, vilka idioter det finns i den här världen!!! Thomas, stackars Thomas som hade helt ny mobil, den blev snodd..i skolan. Han och typ 8 andra blev av med sina mobiler, och flera blev av med sina busskort och till o med nycklar. Allvarligt vilka idioter snor mobil, busskort och nycklar av små ungar, dom är 10 år hur kan man en göra något sånt. Tillräckligt illa att sno saker av vuxna människor men nu har det gått för långt, sno av små barn när dom är i skolan. Ojojoj, tycker så synd om dom barnen som blev av med sina saker.


Lilla Thomas


Haval B Aziz

Hej hej ! hoppas allt är bra med dig ha det skoj :)..



PUBLICERAT: 2010-09-04, 20:27:50 | URL: http://havii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: