SKRIVET: 2010-09-17, kl 13:56:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag

Tjoohoo, Sorry för sämst uppdratering.

Plugget tar typ all min tid just nu känns de som, har cirka 120-140 sidor att läsa till på tisdag så de känns ju lagom roande, dessutom har jag en inlämning till om en vecka samt en gruppuppgift och muntlig gruppredovisning så de är mycket nu.

Men den här dagen ska jag klämma in lite skojigheter mellan pluggandet, har precis varit och tränat på gymmet med Emelie, jag är helt slut nu! Det blev träning i en och en halv timme så det är bra jobbat tycker jag! Känns i alla fall i kroppen kan jag tala om. Ska snart lägga mig i ett mysigt bad och bara ta det lugnt alternativt slå två flugor i en smäll och läsa lite i pluggboken samtidigt, får se sen vad jag känner för.

Senare i kväll (förhoppningsvis efter att jag fått lite plugg gjort) ska jag åka till söder för att äta middag med Sofia =D det blir någon restaurang .. myspys

Men nu ska jag ta mig ett bad! Ciao



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: