SKRIVET: 2010-09-23, kl 23:48:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Begraver mig i plugg

Varför sover inte jag? Jag är hur trött som helst och min hjärna fungerar inte riktigt som den ska men jag måste plugga, blää på det här .. men jag får se det positiva, i slutändan kommer det allt de här slitandet göra mig till förskolelärare =)

Jaa anledningen till min usla uppdratering är just plugget, jag har varit dränkt i plugg och det kommer fortsätta vara fram tills på måndag då det ska va inlämnat, alltså är min tid ihelgen bokad för plugg..med undantag för lördag då jag redan är helt uppbokad. Känns ju sådär just nu att jag är upptagen hela lördagen =/ men men , jag får väl plugga desstu mer alla andra dagarna.

Men nu åter till plugget! Ciao


Bjuder på en bild på mig och bästa mormor <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: