SKRIVET: 2010-05-10, kl 17:33:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tack så jättemkt!

Först och främst vill jag bara tack min jävla idrottslärare för att hon har f*ckat mitt knä igen, tack så hemskt mycket..aaah jag blir galen, vi gjorde knäböj på idrotten idag + någon konstig knäböj och jag kände redan efter en fjärde del hur ont det började göra i mina knän (har ju löparknä så får ont vid vissa ansträngningar) men jag var tvugen att fortsätta ändå, jävligt kul verkligen!! Faan då, har så sjukt ont men det känns liite bättre nu när jag har tagit ett varmt bad och mjukat upp knät lite, hoppas det går över helt snart..ska smörja in det också. Så kanske detä r bra i kväll

Ikväll är det nämligen skiva på G yees, Alexandra har sin skiva så jag ska gå med JossePosse =) Ska bli skitkul för man har alltid så jäkla roligt med Josse, hon är ju bara för underbar! Ska även på Josses skiva i morgon och sen på Fillas skiva på onsdag så de blir mycket den här veckan haha

Men ska äta nu, PUSS på er alla!!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: