SKRIVET: 2010-05-07, kl 12:19:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Redovisning

Hej igen!

Nu har jag precis gjort klart kladdkakan, godaste eveer .. säger vi iaf! Tihih, hoppas kvällen blir lyckad, men va snackar jag om klart den blir lyckad!!

Glömde säga att jag gjorde nationella muntliga igår juu och det gick faktiskt bra, fick alla att börja gråta (a) tihihi, så grym var jag bree! Redovisa i liten grupp för jag hatar att redovisa inför många människor så de va bara elin, mickis, malin, elina och läraren men jaa alla dom började gråta iaf..till och med läraren. Men de va jäääkligt jobbigt ska ni veta för jag började nästan gråta själv eftersom de jag prata om var rätt så känslosamt så när jag kollade på "publiken" och såg att alla dom grät så visste jag fan inte vart jag skulle kolla för om jag skulle kolla på dom skulle jag verkligen börja gråta, så de va lite jobbigt faktiskt

Men ska duscha nu och leta fram varma kläder till ikväll !


Mickis <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: