SKRIVET: 2010-05-08, kl 10:37:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lyckad födelsedagsfirande

Tusen tack för en lyckad kväll =)

Kvällen började med att vi åkte till Långsjön vid sju tiden för att grilla hamburgare o korv, mumsigt värre!! Jag fick jättefina blommor samt en tusenfoting och en spindel (små leksaksgrejer i plast) av Danne haha eftersom vi har skämtat om att man ska få sån när man fyller år haha =P fyfaan, men jag ska ta hand om dom, jag lovar! Vi satt i fall där och grilla ända till typ 12 och då började vi röra oss hem mot Carro som va ensam hemma..på bussen o tunnelbanan hem hörde man en del människor säga "faan va de luktar koorv!" haha och jaa de va så klart vi, alla vi verkligen stank rök av brasan haha
Iallafall så åkte vi hem till Carro och där satt vi och spelade kort och pratade en heeel del vilket va trevligt, vid 5tiden kände jag att jag behövde sova så jag inte skulle vara heelt död på matchen idag haha men jag sov inte så där jättebra, men men har väl sammanlagt fått högst 1½ timmes sömn men jag klarar mig, de va värt det! Dom andra hörde jag gå och lägga sig vid 8 nu på morgonen strax innan att jag gick upp för att åka hem =P Undra om dom är trötta haha

Men jaa de va nog min kväll/natt snart ska jag äta något och sen börja röra mig mot sickla för som sagt, match idag med mina smågrabs haha

Tack o hej på er, bilder från kvällen kmr någon gång!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: