SKRIVET: 2010-05-13, kl 22:45:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helt slut

Tjolahopp! Jag sitter och kollar på film med Thomas, jag är heelt slut!

Har nog blivit lite mycket för mig på sistonde haha, min kropp behöver sin sömn för att fungera och det har den icke fått, men det har varit värt de! I måndags va jag ju på skiva med Josse på göta källare .. de va då Alexandras skiva .. hade faktiskit riktigt roligt =) Sen på tisdagen så vare bara att tagga om för att åka och möta malin, linn, niklas o hans vänner på nivå för att föra och tagga till ännu mer, för sen bar det ju av till Josses skiva!! Jag hade otroligt kul där, lyckad skiva säger jag bara! De va skooj, Sen vart det även skiva igår med Camilla och hennes kompis Ewe, de va då Fillas skiva.

Och jag tycker faktiskt att jag har varit otroligt duktig som orkat ta mig till skolan varenda dag i tid! HA, jag är grym, jag har dessutom orkat plugga och gjort klart mina rester, yeeah haha men nu känner jag mig heelt trött, men ska se klart filmen och sen sova =) Får lite sovmorgon i morgon iaf, 

De va allt för mig, PUSS


Jag på Josses skiva <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: