SKRIVET: 2010-05-19, kl 14:36:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Härlig väder!

Tjenare Tjenare!
Ledig från skolan idag, eller egentligen inte men vi skulle ha kaveln bara och jag vaknade lite sent. Min klass skulle ändå inte vara med så när jag vaknade vid 10 och såg att det spöregnade ute så bestämde jag mig för att inte stressa utan för att strunta i det och få lite sovmorgon. Självklart kunde jag ju ändå inte somna om men de gjorde inget, jag gick upp o tog de lungt istället fram till jag såg att solen strålade igen! Härligt .. så jag tog en handduk, musik och en bok och la mig på ballkongen i ca en timme, skit sköönt! Jag älskar sommar!

Gick in när magen började kurra så nu har jag nyss ätit, ska ställa mig i duschen snart också sen blir det jobb i kväll

Hoppas ni får en underbar dag allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: