SKRIVET: 2010-05-02, kl 22:41:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

God natt!

Nu ska jag alldelses jättesnart sova så jag orkar upp imorgon, planen är att jag och pappa ska träna i morgonbitti .. får se hur det går med de haha

Kände för att skriva lite snabbt eftersom de va ett tag sen, eller jaa de va ju i fredags jag skrev sist.

Helgen har varit helt ok, i fredags så var jag i sickla och sen mötte jag upp Petra, vi gick runt i sickla o hade de skoj, åkte hem ganska tidigt och sen sov jag hos henne =)
På lördagsmorgonen åkte vi till hammarby ip där Jessica hade fotbollsmatch mot bajsen, tyvärr förlorade dom och Jessica hoppade in i stolpen när hon skulle rädda men de va en snygg räddning, synd att hon blev blå om kinden och fick ont men man får se de positiva, det kunde varit värre! Efter matchen åkte jag iallafall hem ihop om att kunna plugga men icke sa nicke, jag suuger .. jag kan verkligen inte sätta mig ner och plugga, hur svårt kan de vara egentligen? Aja, kvällen spenderades framför tvn då de va fotboll och Barca vann som tur va.. Bojan spela från start och Zlatan bänkad precis som de ska va haha
Idag har jag inte heller gjort något speciellt, va i farsta en snabbis, hittade en snygg klänning.. sen skulle jag även idag försöka plugga men jaa de gick inte så bra..

Djurgården vann derbyt idag iallafall =D great! Aja ska sova nu så jag orkar upp imorgon, PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: