SKRIVET: 2010-05-25, kl 14:20:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

BF07's studentskiva

Tjenixen!
En liten påminnelse, ALLA som kan ska komma på skiva på Bogila på torsdag..uppfattat?!?! Good

Men nu till min dag än så länge, ganska lugn måste jag säga, eller väldigt lugn .. drog till tyresö C vid åtta för att möta upp klassen för sen skulle vi åka till Tyresö Slott och få en guidad tur .. jag tycker inte de va så där jäättekul men de va väl lite intressant haha, kanske beror på att jag inte bor i Tyresö och inte är så intresserad av deras historia, inte vet jag. Men i allafall så drog vi till donken efter att vi hade varit där, mycket trevligt..

Nu ska jag snart börja plugga, jaa jag är seg..jag försöker börja hela tiden men ger upp när de inte går som jag vill, men nu ska jag tvinga mig till att plugga järnet, yees!

Så hej dåå på er!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: