SKRIVET: 2010-05-06, kl 20:14:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

6/5

Hejsan hejsan! =) Har nyss lämnat Julia hemma hos henne, hon har hjälpt mig göra tårta idag =) bild kommer senare, skit snygg haha. Dom första gästerna har även gått hem nu, men snart kommer kusinerna hit. Är nöjd med alla presenter jag har fått =D Har fått kenzas skinnjacka, en kenza väska (vit), böcker, presentkort på sickla galleria och pengar =) TACK för allt, och även tack för alla gratulationer!

Haha lyckad jag är, kom för tidigt till skolan idag .. hade ingen aning om att vi skulle börja kl 9.00 så jag var i skolan 8.00 haha så jag var helt själv med elkillarna, kuligt värre vaaa?? Inte ens läraren va där haha.

Jaja nu ska jag kolla på fotboll på tv =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: