SKRIVET: 2010-07-23, kl 13:47:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Valpvakt

Är hundvakt i dag igen så nu sitter jag och Olle och myser och kollar på gothia cup igen haha eller jag kollar typ inte har bara kanalen på för just nu är de trååkmatcher, bara småkids juu men men. Jag längtar tills fotbollssäsongen är igång igen, jag älskar fotboll .. speciellt live såklart, om jag kollar live spelar det knappt någon roll vad det är för lag, det är som när jag kollar på sickla, speciellt a-laget men är ju förberedd att dom kommer förlora haha men ändå så gillar jag att titta för det är fotboll liksom.

Mina planer nu när jag inte ska åka till usa är att spara mycket pengar så att jag ska kunna åka till Barcelona igen och kolla på dom..jag vill det! Dessutom vill jag se Man United men allra helst barca haha.

Så fort jag slutar idag måste jag skynda till bussen och åka hem till Malin för att hämta min kjol sen ska jag åka fort till Thomas och packa lite åt honom och sen ta hem kläderna hit hem så ska jag tvätta dom lite osv.

Shiiiet, är det bara jag som tycker att ungar i 11 års åldern tränar fem gånger iveckan? Eller det kanske är så nu för tiden? Men aah jag vet inte, jag skulle inte vilja elitsatsa på mina grabbar redan i den åldern .. försig så vill väl spelarna det eftersom dom spelar i just de lagen om elitsatsar, men ändå haha..

Jaja Hoppas ni har en bra dag alla!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: