SKRIVET: 2010-07-30, kl 23:45:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vägrar sova?

Jag lovar den här ungen kan fan inte somna på kvällarna..under hela tiden vi har varit här i Skåne har vi försökt få Thomas i säng i hyfsad tid men icke sa nicka de går inte att få honom i säng, eller rättare sagt det går inte att få honom att sova!! Igår kväll försökte Anthony få honom att somna i säkert en timme om inte mer .. sen kom jag in och lyckades på typ 10 minuter haha men det är en annan sak. Trots att han somnar så sjuukt sen så vaknar han vid tio och har världens jäkla energi på dagarna hhaha för mycket energi för att jag och Adela ska orka med haha.. men hur som helst ska jag alldeles strax försöka få honom att sova =) Ska läsa lite och så och hoppas han somnar fort .. för sen är det movietime hahha

Jag och Adela ska kolla på filmen Pulse, verkar rätt så bra faktiskt + att våran favvo är med haha Kristen Bell, det är hon som spelar Veronica Mars =D hon är ju grymt bra!


Återstå att se om det är så läskig också ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: