SKRIVET: 2010-07-31, kl 23:07:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Utflykt!

Kan ju börja med att säga att jag är tveksam på att texten blir bra haha ni kommer säkert inte fatta något haha

Tjena Hejsan alla stockholmare .. och alla andra såklart =D Måste börja med att jag inte längtar hem så mycket hahah om man flyttade över min bror och mina morföräldrar hit så skulle jag kunna bosätta mig här ett tag =) Mamma o pappa har ju ändå lämnat mig hahah, men men i övermorgon åker jag hem.. men det ska bli liite skönt att sova i min egna säng

Idag har vi haft en riktig utflyktsdag,, varit borta verkligen hela dagen, åkte vid halv tolv och kom hem vid halv nio nu i kväll, kul har det i alla fall varit =) Vi va i kivik och på stenshuvud och så va vi vid en strand och bada lite, svinkallt vatten skojar inte!!!! På stranden såg även jag och Thomas en kille som vi kände igen, kom på att han va jättelik en kille som praktiserade hos och som jag tror Ande tränar i fotboll så vi ropade hans namn och han reagera hahah fråga även om han bodde i sickla och jajamensan haha, tänk vad världen är liten, att man ser något i skåne som man känner igen och som jag dessutom har haft på praktiken haha lite coolt tycker jag =)
När vi badat klart och varit på stranden lite så åkte vi vidare och då tog vi en djursafari haha får och hästar va de som erbjöds =) Vi åkte även och kolla på ett gammalt tåg, fett coolt, man kände verkligen igen sig i filmer ni vet såna filmer där dom typ är sena till tåget och springer på det ,, och jaa de va fint =) Och inte va vi redo att åka hem efter det haha så vi åkte till Åhus och åt gooood glass, riktigt gott ska jag tala om, glassen som finns där är så god, MUMS om ni är i skåne ta en sväng förbi där för det är gott!!

Juste vi va på Cafe Annorluna också haha dom hade kakbuffe haha, mumsigt vaa?

Nu på kvällen har vi ätit kräftor o räkor med vitlöksbröd, såå gott!! Och nu ska det checkas film, först någon barnvänlig så Thomas kan se lite haha sen blir det såklart skräckis tihihi, blir nog Pulse 2 i natt .. ettan på dom filmerna va faktiskt bra tycker jag =D men klart det va bra när "Veronica Mars" va med haha

God natt =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: