SKRIVET: 2010-07-05, kl 21:36:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trevlig dag

Tjoosan!
Har ni haft en bra dag? Det har iallafall jag. Jag åkte ju som sagt till Jarlaberg för att träffa Roxanna, Sen tog vi vårt pick och pack och gick till nyckelviken..solen hade då kommit fram så vi satte oss på ett jättemysigt berg och åt våran gooda picknick och sen låg vi och solade och pratade i en evighet. Vid femtiden drog vi hos hem till henne igen och bytte om till workout kläder sen tog vi en powerwalk runt i nyckelviken, mysigt värre vaa??
Vi kvart över sex drog jag mig mot sickla för att sedan åka med pappa och mamma till fjällgatan för att äta glass.

Såå ja min dag har varit toppen och det tror jag min morgon dag också kommer bli. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: