SKRIVET: 2010-07-08, kl 19:21:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag

God kväll på er!
Denna dag har väl varit helt okej faktiskt, började med att jag åkte till sickla och hjälpte mormor och morfar att handla inför Åland, mycket mat handlade vi ska ni veta och efter det gick jag och mamma o kollade lite i affärer samt tog en fika, mamma hittade en jättefin kjol samt en söt tröja.
Efter det åkte jag direkt till Siggan för att hämta Julia från fritids och glädjande nog möttes man av en snäll och trevlig busschafför för en gångs skull..annars brukar jag ha oturen att stöta på otrevliga och sura chafförer men denna va hur snäll som helst och han körde oss ända till ekstubben trots att Älta Gård var sista stationen. Skönt det eftersom jag typ kissade på mig haha Men jaa annars så har jag inte gjort så mycket, spelade lite spel med Jullan och kollade lite på tv samt lekte lite med den söta vovven.


Klänningen jag hade på mig när jag va på nacka värdshus
(Klicka för större bild)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: