SKRIVET: 2010-07-07, kl 09:14:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sol o bad

Shoosan!
Sitter här och kollar på sommarlov haha, finns fan inget att se på juu, just nu har dom en tävling "vilken är det som flyter, citronen eller limen" vad tror ni .. jag vet svaret! Tihihi

Ska snart röra mig mot bussen för idag ska jag åka till sickla och sola o bada med bästa Josse, det ska bli kul!! Sen ska jag även till frisören och klippa av mig allt hår, tänkte mig korthårigt, vad tror ni om det? =)

Rätt svar på tävlingen är CITRONEN juu , den har tjockare skal som fungerar typ som en flytväst , najs vaa? tihiih


adela (skånesysslingen)

låter najs med korthårigt (;

och vilket mod du har som vågar!

jag har alltid velat testa, men hade inte klarat av det. :| men satsa på det! låter bra ;D



pusssss på dej!



PUBLICERAT: 2010-07-07, 12:27:14 | URL: http://ordinarystuff.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: