SKRIVET: 2010-07-29, kl 02:33:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skräcknatt med sysslingarna

God natt på er alla läsare!
Har nyss kollat på en skräckis med Adela och Anthony =) Fast den va inte så där dödsläskig men litegrann faktiskt, precis lagom må jag säga haha

Det va roligt och trevligt att umgås med båda mina älskade sysslingar samtidigt, annars pratar jag ju inte så mycket med Anthony så de va kul att han va med.. haha trots att det kanske inte uppskattades sådär jääättemycket av Adela, men det är ju så det är med syskon eller hur? Kommer ihåg hur de va för mig och Andreas, vi bara bråka och bråka och kunde knappt umgås med varandra utan att tjafsa haha men nu när vi är äldre så måste jag säga att det är roligt att umgås med bror min =) Han har blivit snällare med åren kan jag ju säga hahah

Men nu ska jag prata lite med Adela och sen ska vi väl försöka sova =)

Filmen vi såg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: