SKRIVET: 2010-07-09, kl 19:47:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pancakes

Sitter i köket och håller koll på att pappa sköter sig medans han steker pannkakor, han kommer typ få stå där hela natten haha, nämligen så att han steker pancakes tills åland och det är typ tre satser så det är en hel del alltså..men gott luktar det mihihi, jag vill haa!!

Ska snart röra på fläsket ner till Ica och köpa nutella som jag tänkte ta med mig till Åland, är det semester så är det eller hur? haha Måste även packa klart .. och städa, jaa jag vet jag är seg! Hahaha men jag kan inte rå för det, måste ha ärvt det från pappa, och när han väl läser det här så kommer han inte alls förstå vad jag menar med det haha men det är så de är, tror resten av familjen är villiga att hålla med mig, lite i allafall haha

Men jaa, jag skriver nog en gång till innan jag åker imorgon, kl 6.00 åker vi från älta .. kuul!!


Helen

Du e en riktig slöhög..Men älskar dig ändå.. puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: