SKRIVET: 2010-07-02, kl 10:05:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min träningsdagbok

Hemma efter en härlig träningsrunda .. har varit hemma ett litet tag försig men ändå.
Jag tycker fan att alla ska ta tag i träningen, även om det är vääldigt jobbigt under tiden så är det ju bara såå skönt efter att man tränat, man känner sig dessutom väldigt duktig tihihi

Sprang och powerwalka i dag också, min hals gör fortfarande lite ont men jag kände mig tvugnen att springa liiite ändå tihih, sen även om jag skulle va 100 % frisk skulle jag aldrig palla springaa för mycket eftersom jag är totalt otränad haha men jag tycker faktiskt att jag har varit rätt så duktig denna vecka ..

Måndag: Gymade + sprang/powerwalka
Tisdag: Vila
Onsdag: Springa/Powerwalka
Torsdag: Gymade
Fredag: Springa/Powerwalka

Rätt så bra vaa?? Ska springa på söndag också =) Fan mitt mål kanske lyckas ändå =P hahah eller inte ..


Bilden har inget med inlägget att göra men ändå


Anonym

Duktig flicka....Puss puss


MICHAEL JACKSON [minnesblogg]

Fin blogg! (:



PUBLICERAT: 2010-07-03, 19:47:23 | URL: http://thekingofpop.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: