SKRIVET: 2010-07-07, kl 20:45:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min dag

Sitter här i min ensamhet och kollar på fotbollen, men det gör inget jag har naturgodis och ett glas coca cola som lite sällskap så jag klarar mig alltid..

Dagen spenderades ju som sagt med Josse, vi åkte till sickla och la oss på gräsmattan och solade självklart blev det lite bad också, dock mycket lite haha. Vid halv ett skulle jag vara hos frissan som ligger en liten bit ifrån där vi låg, vid sickla skola ungefär ligger det så jag klippte bara mina toppar och klippte upp det lite till (Så oroa er inte, jag har inte klippt av mig mitt hår,tihihi) sen gick vi till donken och tjockade oss, mums!! haha

Vid tretiden va jag tvugen att dra för halv fyra skulle jag hämta Julia så jaa sagt och gjort så hämtade jag henne och sen har jag bara passat henne. Julia har fått en ny hund nu .. såå sjukt söt! Så vi fick ta hand om Olle lite som han heter. Kommer lägga in bild på honom sen när jag har laddat in bilderna från mobilen haha vilket kan ta ett tag eftersom jag är så sjuukt seg.

Men bilderna på kläderna jag köpte igår har jag i alla fall tagit nu så jag lägger in dom i halvlek eller senast i mrogon bitti eller så.. dom kommer iallafall!

Ska kolla på fotbollen nu men jag skriver kanske mer sen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: