SKRIVET: 2010-07-26, kl 13:54:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag

Blev visst inget inlägg igår, men efter bion så tog jag det lugnt och åt vääärldens godaste semla =) Varför bara äta det i februari liksom? hahha

Men aja, skrev ju att jag skulle skriva om lördagen så kan väl skriva lite smått. Började kvällen med att äta middag med Josse, Andreas, Manfred och Sebbe, mycket trevligt må jag säga .. efter det fixade jag mig och så åkte jag o Josse in mot stan, vi mötte upp "Dojan" och Roxii och sen åkte vi mot Wok house och efter det drog vi till ett ställe där vi tyvärr inte kom in för de va 20års gräns så vi drog till spy bar haha heeeelt ovärt pengarna kan jag ju säga! Dom hade inte ens en garderob haha + att dom hade fotoförbud haha. men vi va kvar där ett tag men sen tröttnade vi så vi drog till en hemmafest, eller njaa feest o fest vet jag inte om de va men vi drog dit och så va vi där tills vi drog hos hemåt. Kom hem vid tjugo i sex på morgonen.

Men måste nog packa klart nu haha, är inte ens halvklar ännu och tåget mot skaaune går liksom om 2 timmar o en kvart haha...ups! Men det går ju fort att packa så de e chill.. Kan väl även säga att i skåne kommer jag nog inte skriva så mkt så ni vet de



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: