SKRIVET: 2010-07-30, kl 17:09:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kräftor och skräckis

God dagens!
Oj är det redan Fredag? Shiet så åker ju jag hem snart juu =( fan då, fett tråkigt .. jag vill vara kvar!!!

Just nu är mamma och pappa i värmen, inte lite orättvist!! Dålig stil att skita i mig så där haha.

Aja, ska snart traska ner till apoteket för att köpa någon salva, har små sår på tandköttet och det gör sjuukt ont så ska se om jag hittar något mot de =) sen ska vi nog röra oss till kvantum för att köpa kräftor .. mumsigt vaa? Antagligen så köper vi två män också vid namn Ben & Jerry =) gottigott!! hahaha ..

Och självklart blire skräckisar idag också, det är liksom våran grej ju hahah problemet är ju att jag typ kommer döö av rädlsa när jag är hemma själv sen hahaha faast jag har ju broder min i rummet brevid då som tur är haha, men hittills så har ingen film varit sådär jättejättejätte läskig så att man mår dåligt efter haha.

Men ska röra på mig nu, hoppas ni får en bra dag!


adela

ÅK INTE HEM SOFIE. :(

ITS SO SAD. :(



PUBLICERAT: 2010-08-01, 15:51:18 | URL: http://ordinarystuff.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: